GÅRDAGEN

Shit vilken natt alltså. Började kanske inte så bra, men sedan när vi träffade de nya killarna i Stadsparken blev det mycket roligare. Jag vet inte vad vi gjorde egentligen, men satt typ där och träffade nytt folk, skitkul. Sedan gick jag och Ulla med några killar till Firman när Johanna hade åkt hem, där jag tror att jag blev lite för full. Men inte mitt fel om folk inte gömmer sina öl liksom!? Jag fick dock dåligt samvete och bjöd tillbaka på McDonald's (enlig säkta källor).
 
Jag övertalade Ulla att inte ta sin sista buss och sova hos mig, men sen så säger Ulla att min buss har gått. Så då träffade vi Simon lite lägligt där. Vi gick hem till honom och fick sova där. Fast jag sov ju bara ett par timmar, men till slut så fick jag äntligen med mig Ulla hem. Och då hamnade vi på Donken igen och pratade igenom gårdagen (eftersom jag inte mindes större av delen).

Nu vet jag inte ifall det väntar en favorit i repris ikväll?


Kungen, Jocke, Anders och Ulla.


Anders, Ulla och jag.



Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0