VÄRLDENS MEST MISSLYCKADE KVÄLL EVER

Ja, så kan man kort och gott sammanfatta kvällen.

Först så skulle jag och Johanna hem till Elin och Ulla. Vi var ute på promendad och tänkte inte på tiden, så såklart blev vi försenade. När vi väl kom dit tog det inte lång tid förens vi skulle åka tillbaka till stan för att gå ut på BJ. Det är bara 18-årsgräns på onsdagar här i Uppsala, det är så sämst. Men iaf så kom vi till BJ och visade legget. "Sorry, det är 20-gräns", säger vakten. VA!? Han förklarar att alla tror att det är 18 på onsdagar och han kan inte förstå varför. Jo, dkanske för att det står på hemsidan? Alla säger det? En vakt sade det till mig för någon vecka sen!? Några anledningar bara.

Så vi gick till Orange, men där satt man bara ute, så vi gick hem ganska snabbt. Så vandrade vi bara runt på stan och försökte hitta någonstans att gå, men det finns ju inte i den här lilla skitstaden. Folk vi träffade då sade tom att det skulle vara 18 på BJ på onsdagar. Måste vara något fel på vakten!

Hamnade på Donken, suprise suprise. Sedan när jag missade på bussen satt vi bara på trottoarkanten i en timma typ och deppade. Folk måste ju tycka att vi var lite udda. Folk kollade på oss från balkongerna som om vi var djur på zoo.

Nej, fett onödig och värdelös kväll! Och inte kan vi gå ut i helgen heller, om vi inte åker till en annan stad då alltså. Men men. Ska iaf gå och sova nu så att jag kommer upp imorgon. Natto!


Söta ord ♥
Postat av: Elin

du glömde skriva att vi faktiskt kom in på bj och hade det kul! och vi satt inte i en timma på trottoarkanten :P de va faktiskt inte så misslyckat

2009-08-06 @ 13:51:57
Postat av: TESS

NI kom in på BJ, jag var tvungen att åka hem. Jag hade inte kul = misslyckad kväll ;)

2009-08-06 @ 17:51:42
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: carro

Det är 20, det har det alltid varit =)

2009-08-07 @ 12:40:01
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Postat av: daniela

fin blogg och ha en trevlig dag.

kramar

2009-08-07 @ 13:10:15
URL: http://impasses.blogg.se/
Postat av: tina

skit snygg header! :D

2009-08-07 @ 13:35:26
URL: http://missfakehair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0