NEW MOON

Då har jag sett New Moon nu. Min reaktion? Wow!

Innan när jag inte hade sett filmen fick jag sitta och lyssna på alla andra tjata om den. Jag tyckte att de kanske överdrev lite, det är bara en film liksom, big deal. Men nu, ja jag kommer nog inte att kunna sluta prata om filmen på ett långt tag framöver, haha.

Det enda jag störde mig lite på var att alla skulle gå utan tröjor hela tiden. Ja, jag vet att de är varulvar och att de inte kan ha tröjor för att de förstörs när de förvandlas och att det blir väldigt dyrt att köpa nya hela tiden och att de ändå inte behöver tröjor för att de är varulvar och så jäkla varma osv, men ändå! Och Jacob då, när Bella började blöda! "Oj, du blöder, här ta min tröja" *sliter av sig den* Ett tips skulle vara att bara riva av en del av tröjan? Men ja, jag klagade ju inte..



Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0