HITTILLS

"Lite" stressig dag, som jag hade förutspått. Men jag gjorde ett schema så jag har hunnit med allt jag ska ha gjort och förhoppningsvis så fortsätter det då! :)

Hittills har jag skalat 150 potatisar och gjort efterätten (eller håller på, den står i ugnen just nu). Har städat typ nästan hela huset (förutom groventrén, carros gamla rum och mammas och pappas rum, där jag bara slängt in allt skit, heh (a)).

Maten är fortfarande kvar dock. Hoppas att det går bra, måste nog börja leta recept, lol.. :S Typiskt nog så är min ena kompis typ värsta mästerkocken. Hon går på ett 'kockgymnasium' och vann typ värsta stora tävlingen. Hm, hoppas att hon står ut med min matlagning för en kväll, hehe..

Har varit ute med Chicko en timme, gick förbi Ica och handlade det sista, har städat, förberett maten och håller på med efterätten. Ja, ligger nog ganska bra till i schemat. :) Men jag förstår bara inte hur det ska gå till när jag ska ha två olika maträtter i ugnen samtidigt. Det går inte, så jag får väl göra ena innan och sedan bara värma upp den? Lär väl gå. Får checka det med mamma sen innan de åker..


Söta ord ♥
Postat av: sara .b.

hehe förlåt för lite sent svar:

ja muse rockar ;) är helt besatt!

2009-02-21 @ 13:29:33
URL: http://bruggeman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men du klarade det ju bra:D

2009-02-22 @ 18:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0