DAGEN

Idag var jag med Emma. :) Vi gick ut på en promenad med Chicko först, sen stack vi hem till henne. Det var länge sen jag träffade henne, så det var jättekul! Jag hjälpte henne bli medlem på ett par sidor, bland annat msn, facebook och bloggkoll. Hon är/var den enda jag kände som inte hade msn eller fb! Haha. Och förra gången hjälpte jag henne skaffa bdb. Hm, vad kommer härnäst? ;P

Imorgon börjar skolan igen, suuck. Vill inte! Och palla gå upp så tidigt!? Första dagen, 8.30-16.30, yey. Roligaste lektionen också, NOT. Hela förmiddagen Social Psykiatri. Om man bara orkade lyssna.. Plus att jag inte vet hur jag ska komma till skolan, då jag inte har något busskort, haha, lyckat. Hoppas bara att skolan går bra nu, så att jag inte börjar bli skoltrött som jag är för det mesta.

Men det känns som att det inte finns någon tid för någonting. Det är så mycket jag vill hinna med! Jag vill hinna göra ett helt kapitel i matte, på två dagar typ. Jag ska hinna göra alla praktikuppgifterna, som jag tror att de vill ha imorgon(skulle ha lämnat in dem innan lovet). Skulle vara kul att hinna städa, vilket inte känns mest akut just nu. Vill läsa ikapp lite ämnen, men det hinner jag inte. Jag vill läsa fjärde twilight-boken, det hinner jag inte heller nu när det är skola och allt. Skriva brev till ekonimichefen och klaga. Motionera. Ja, jag kan inte komma på allt, men det är så mycket jag vill hinna göra de här två dagarna. Hm, och istället för att göra det så sitter jag här. Ja, jag är smart som vanligt..

Söta ord ♥
Postat av: CARRO

Det kommer gå kanon sis. Lägg upp ett schema på vad och när du ska plugga det, det brukar jag göra, går mycket bätte. Har jag en bok jag ska läsa ut så räknar jag ut dagar och sidor och hur många sidor jag måste läsa varje dag för att bli klar.



Älskar dig!

2009-01-07 @ 21:11:07
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar: Nej det är gratis att åka på studenternas :)

2009-01-07 @ 22:27:20
URL: http://ellan91.blogspot.com
Postat av: Johanna

ja det finns mycket man borde göra!

2009-01-07 @ 23:18:51
Postat av: josefine

vad går du för linje? :)

2009-01-17 @ 09:44:08
URL: http://josefineff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0