DAGENS:

Dagens mående: Helt oket, ganska bra faktiskt! :D
Dagens humör: Ja, mest glad antar jag..
Dagens borde: Städa, räkna matte, jogga.
Dagens vill ha i allmänhet: Pengar! Är helt pank! Är tom skyldig skolan! Hur fan lyckas man bli skyldig skolan, haha!?
Dagens materiella vill ha: Kläder.
Dagens planer: Tänkte se på Let´s Dance, vill se Blondinbella göra bort sig, haha ;)
Dagens beroende: Klottra på lektionerna! Måste sluta, haha
Dagens längtan: Till dagen jag når mitt mål..
Dagens klädsel: Jeans (Monki), svart linne (H&M), grå kofta (Lindex tror jag, julklapp), svarta uggs (Din Sko tror jag, julklapp).
Dagens smink: Tog hela rubbet idag, foundation, pudet, rouge, mascara.
Dagens frisyr: Utsläppt.
Dagens låt: The boy does nothing.
Dagens saknad: Pengar, haha? ;P
Dagens dummaste: Hm, inget? Men pinsamt, välte nästan alla provhytterna på Stadium. Ja, hur lyckas man?
Dagens misslyckande: Hm, missade min efterlängtade sovmorgon?
Dagens köp: Svarta gympa-tights och svarta gympaskor (Nike). Matchande rosa ^^
Dagens godis: Inget.
Dagens mat: Skolans pyttipanna med morötter. Två rostisar när jag kom hem.
Dagens tidning: Metro, som jag dock inte läst än, men den ligger och väntar i min väska ;)

Söta ord ♥
Postat av: CARRO

sen när har man utsläppt när man har en dålig hårdag?

2009-01-09 @ 19:00:47
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Postat av: TESS

Nej men jag menade att jag hade utsläppt + en bad hairday.. XD Visst att folk skulle missuppfatta det, hehe.. Skulle satt up det om jag hade en tofs, lol ;)

2009-01-09 @ 19:23:25
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: Johanna

pengar...pengar...pengar vill jag ha!!!

2009-01-10 @ 00:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0