NYÅRSAFTON

Gott nytt år! :D Jag kan inte fatta att 2008 gick så här fort!? Det är ju hemskt! Men ett år med många minnen, glada och mindre glada, som jag alltid kommer att minnas.

Tänkte berätta lite om kvällen bara, som var så himla kul! Anna kom från Västerås, så länge sen jag träffade henne, så det var så kul! Sen drog vi hem till Simone med Johanna, Ulla och Elin. Ganska snart så drog vi dock till den andra festen. Hade ingen lust att gå på någon random fest, (Elins kompis), men när jag hade fått i mig lite så blev det så himla kul!

Sen blev det efter mycket om och men trapplandes mot slottet vid tolvslaget. Så himla mycket folk men så himla härligt. Jag och Anna tappade dock bort de andra precis efter tolvslaget. När vi hittade dem så hade de tappat bort de andra. Men vi hittade dem sen också, haha.

Sen tillbaka till festen(som hade flyttat). När vi nästan var framme upptäckte vi att klockan var halv två. Sista nattbussen gick halv tre. Och det tar ju en halvtimme att gå tillbaka till stationen. Så vi vände om.

Det enda tråkiga var att Anna då upptäckte att hon hade tappat sin mobil. Riktigt synd! Tror att en kille hon snackade med snodde den. Eller så tappade hon den bara. Men riktigt tråkigt för henne! Hon köpte den liksom för två dagar sen. Det avr en gammal dock, men ändå.


Jag och Anna, så heta! Redo att kicka varandras butts i Buzz och Singstar. ;P


Anna, Ulla, Elin da pimp yo!, Simone som inte ville vara med :( och Johanna :)


On the balcony, Jag, Johanna och Elin. Nej, hon är inte naken ;)


*Everybode jump now! Do, do do, do do, DO!!*


Anna röker sin första cigarr. Jag med! ;D


Ja, min enda lyckade bild på fyrverkerierna! Det är inte så lätt när man är dragen.

 
La people, yo! Det var mycket folk vid slottet. :)


Simone, Ulla, Elin, Johanna, Anna :)

Ska försöka sno lite fler bilder av de andra sen :) Har inga från festen, men det kommer!

Men en superhärlig kväll! :D Ha nu ett undeeeerbart 2009!

Söta ord ♥
Postat av: Toby Hagberg

Roliga bilder!:)



Haha, jadu.. Tur smaken är som baken - men i mina ögon börjar han se ut som en man!:)

2009-01-01 @ 14:31:08
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Elin

haha omg vilka bilder :P

2009-01-01 @ 15:53:07
URL: http://ellan91.blogspot.com
Postat av: Johanna

Underbara kväll synd bara att den slutade så tidigt.:D

2009-01-01 @ 18:06:58
Postat av: ellinor karlberg

har frågestund i min blogg, titta gärna in..

2009-01-01 @ 20:01:43
URL: http://ellnor.blogg.se/
Postat av: spiderchick

gott nytt år i efterskott =)

2009-01-02 @ 12:57:27
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0