LJUDET AV DITT HJÄRTA

Har varit barnvakt åt Sofia hela dagen. Den här gången blev hon inte helt förfärad när hon vaknade och såg att jag låg bredvid henne i mammas säng istället för mamma, haha. Hon blev ganska glad faktiskt. Och jag vill ju sova så länge. Hon vaknade kanske vid sjutiden, men lät mig sova till typ tio. Hon satt kvar snällt i sängen, petade bara lite på mig då och då. Till slut så ledsnade hon och tvingade upp mig. ;)

Sen när pappa kom hem och tog över henne så fortsatte jag ju naturligvis att läsa Ljudet av ditt hjärta. Och jag läste ut den. Jag har läst ut alla de böckerna på två dagar typ. Men de är ju så bra! Nu vill jag ha fjärde boken! Men den har ju inte översatts än. Funderar på att köpa den på engelska, men då måste man ju ha alla böckerna på engelska!

Haha, det var inte meningen att bilden på Ulla skulle bli så fasligt stor i förra inlägget. Fick en liten chock när jag såg den, haha, men orkade inte ändra. ;) Men det är ju hennes dag, hon får lov att synas lite då..

Söta ord ♥
Postat av: CARRO

Är det vampyr böcker du läser?

2009-01-05 @ 19:20:55
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Postat av: CARRO

push it, baby? haha

2009-01-05 @ 19:21:21
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0