ANNA TERNHEIM

Gårdagen började med ett helt värdelöst studiebesök på en mötesplats för de som har schizofreni. Trodde att det skulle vara intressant, men de stod bara och snackade hur länge som helst om absolut ingenting. Minns inte ens något de sade.

Sen visade det sig att vi hade håltimme i omvårdnad. Tack och lov! Vi hade prov, som jag absolut inte hade pluggat det minsta till! Ingen annan i klassen heller för den delen, så snacka om att vi blev glada.

Skippade historian som vi skulle ha på eftermiddagen, som jag ändå bara skulle ha varit på halva. Så åkte jag direkt till Anna i Västerås. Vi skulle ju på spelning, Anna Ternheim! :D:D Men först åkte vi hem till henne, åt lite, tog lite kort på hennes iMac(som jag älskar!) och såg på Mulan. :D Lägger nog ut lite bilder, hehe.

Sen var det spelning då. Jag har ju bara lyssnat lite på Anna Ternheim, men har älskat det jag hört. Bara sett ett fåtal kort och någon video med henne, så jag hade ett hum om hur hon såg ut. Så kom hon ut på scenen, alla applåderade. Och jag blv lite chockad, såg hon verkligen ut så? Hade hon förlängt sitt hår? Färgat håret brunt? Och hela ansiktsformen verkade annorlunda. Tänkte att den nya frisyren bara gjorde så att hon såg annorlunda ut. Och så började hon sjunga. Lät hon verkligen så? Låter hon så annorlunda på skiva? Och är det här hennes låtar, har aldrig hört dem förut!? Sen så började hon prata "Hej, jag heter Nina blablabla och är förband åt Anna". Jaahaa, tänkte jag, då allting blev klart ;) Hörde x antal röster bakom mig som också sa "Ahaa!" XD

Men spelningen var hur bra som helst! Satt bara och drömde mig bort. Och jag blev väldigt imponerad av cello-killen, han var så cool och duktig. Kollade nästan mer på honom än Anna, haha, och nej, inte för att han var snygg.. ;) Fick Annas och Ninas autograf efter, och sedan bärde det av hemmåt. Yey, två timmar hem till Uppsala typ. Men jag sov hela vägen typ, väldigt skönt, hehe.

Kom hem typ klockan ett på natten, gick och lade mig på en gång, tänkte "tack och lov att jag har sovmorgon!". Men väcker inte mamma mig då klockan 6 på morgonen och vill ha barnvakt? Jo, det var ju skönt.. Ja, det var ironi!

Lite bilder ;)


Älskar alla hennes funktioner på iMacen, satt och lekte lite med dem ;)


Haha, yepp ladies and gentlemen, that's me!


Eh, no comments..


Alien eller siamesiska tvillingar?


Ja, jag kan faktiskt ta en någolunda bra bild, var tvungen att visa det! ;)


Eh, ja, lång historia..


Och en liten bild från spelningen, haha.

Mer bilder finns på min bilddagbok ;)


Söta ord ♥
Postat av: eleni

jaha ok då kanske det inte är så roligt..hehe jag som då är 158 så är det helt annorlunda.. haha hellre och bli 190 med klackar än att bara bli 165 ungefär med klackar.. haha mvh eleni

2009-01-30 @ 22:02:24
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/
Postat av: designbloggar

Hejsan, trevlig blogg du har :)

Ta en titt på min, just nu har jag en liten tävling som startar från och med idag [30e januari] och pågår till 7e februari där du kan vinna ett presentkort :)

Jag har även gratis designer till bloggar och lite illustrationer.

Ta en titt :)

Http://designbloggar.blogg.se

2009-01-30 @ 22:49:19
URL: http://designbloggar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Okej jo jag jag hade haft ++ på mina andra prov så jag ska satsa stort på MVG.´Det är läskigt att kolla in i hennes ögon och släpper en inte en sekund.:P

2009-01-31 @ 11:52:35
Postat av: Jennie

Vet inte om det bara är min dator men ser inte bilderna du lagt upp i slutet av detta inlägg.



Hursomhelst, lite avis är jag att du var på konsert, Anna är grym, såg henne live första gången när hon var förband till Lars W och jag hade aldrig hört talas om henne tidigare, blev mäkta imponerad!

2009-01-31 @ 15:21:24
URL: http://jenniehaglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja! Man får liksom typ nån energi kick!=)

hihi du, hur fick du typ det där med söta ord och push it baby! ?;)

2009-01-31 @ 16:37:23
Postat av: batteris

Snygga ni blev. :D

2009-02-02 @ 15:28:05
URL: http://batteris.blogspot.com
Postat av: Claudia och Simone

börja gärna läs vår blogg :)

vi gillar din!

2009-02-02 @ 19:40:08
URL: http://claudiaochsimone.blogg.se/
Postat av: mimmie

haha fan vad sköna bilder! :D

2009-02-02 @ 21:00:46
URL: http://mimmiehofwimmer.blogg.se/
Postat av: mimmie

men erkänn att det hade varit skänt att ta av dem iblnad :D

2009-02-02 @ 21:19:55
URL: http://mimmiehofwimmer.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Din blogg är verkligen jättefin! Och vilka härliga bilder :) Ha de bra!

2009-02-04 @ 18:20:48
URL: http://whatsup.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

hihih, roliga bilder! :D

2009-02-07 @ 22:49:50
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0