NY MUSIK"SMAK"?

Jag tror att mitt jobb har ändrat min musik"smak" lite. Från första dagen har jag haft "Å-å-åh Dagny, fem droppar till" i huvudet. Dels för att en heter Dagny och dels för att alla jämt dricker kaffe. Men idag när jag åkte hem så hade jag lite andra låtar i huvudet. Nu önskar jag verkligen att jag skulle kunna säga att det var lite coola låtar, men nej, det var gospel jag hade i huvudet. Ja, nu hörde(läste?) rätt; gospel. Anledningen var att vi hade lyssnat på det i slutet av dagen. Ja, vem som sjöng, det var Christer Sjögren. Vi pratade om var hur bra han var. Och ja, jag tyckte att han var bra.

Vad är det ni säger? Har ni tappat repekten för mig? Ja, jag kan inte klandra er..

Söta ord ♥
Postat av: Elin

Fin blogg! :D

2009-07-01 @ 21:57:00
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: Ulla

Christer Sjögren är orsaken till allt ont här i världen

2009-07-01 @ 23:42:31
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0