EARTH HOUR


Glöm nu inte bort Earth Hour! Släck alla lampor och stäng av all el klockan 8.30-9.30! MINST, haha ;)

Lite taskigt bara att det är då alla tv-program är.. Då är Robinson, Jag vet vad du gjorde förra lördagen, Ballar av stål plus fotboll Sverige-Portugal. Som att det inte är svårt nog att välja vad man ska titta på i vanliga fall? Nå får man inte se på något! Haha. Men Sverige-Portugal är det nog bara sånt där snack då, man missar nog inte själva matchen.. Tror jag.. ;S

Visst kommer ni att släcka ner? :)

Söta ord ♥
Postat av: Ulla

Jag tror inte jag kommer släcka ner TVn p.g.a. Robinson, men däremot kan man väl släcka ner allt UTOM tvn. Då tycker jag att jag gjort vad jag kunnat iallafall..

2009-03-28 @ 15:02:00
URL: http://ulrikap.blogg.se/
Postat av: Anonym

tven har inget med nersläckningen att göra, det är enbart ljuset och lampor?

2009-03-28 @ 21:32:59
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0