FUNDERINGAR KRING REKLAMER

Ni vet friends-reklamen, hon som sjunger om att hon är mobbad typ.. Ja, men inte undra på att hon är mobbad!? När hon går och sjunger i skolan om att hålla käften och går och tar killen hon är kär i i nacken.



Hon är ju inte normal!?



Och Martin Timell då!? Denna för jämnan mysiga man har ställt till med mycket funderingar hit och dit den senaste tiden. Jag har vankat av och an här hemma för att finna ett logiskt svar, men frågan kvarstår ändå: Hur fasen bär sig Martin Timell åt i den där reklamen för Äntligen Hemma!? Hur sjutton lyckas han pricka de där spikarna utan att titta egentligen?



Hur Martin, HUR!?



Jag är med och tävlar om en Goodiebag hos Maria som har ett värde av hela 20 000:-, de som har sponsrat med priser är: Tidningskungen , Nagelshop , Gudrun Sjöden , Fluffbabes , Depend , Food in Action, BRACY, Snyggunder, Textilboden, Shampoodle, Sagopalatset , Nallebudet , Diary Dreams, Evince Cosmetics, Bemi smycken, Aromia
, Blå Elefant, Stjärnglitter, Pärlsmycken, PikMee, Parfymbutiken.nu, beautystick.com, Wellnesswebshop, PNY DESIGN, Shoppinglust, Ingrids Smyckeskrin, Smyckesverkstan, Medvetna Presenter, Leshop.se, Presentkuriren, AmoreMio, Karin Herzog-Oxygen, Drömtorget, presentermedstil, Market2Member, Tekompaniet, Wishdesign, Rosenserien, Kakaobönan, Ingelita, LoveYourHome , MiajiPresento , Tidningsmetropolen.se - Billiga tidningar och magasin

Söta ord ♥
Postat av: P O U L I N E ✿

Sv: Följer din blogg oxå nu :D

2009-03-22 @ 19:56:07
URL: http://poulines.blogg.se/
Postat av: JENNIE - modeblogg

vill du tjäna pengar på din blogg? läs mitt senaste inlägg!



kramar

2009-03-22 @ 20:32:28
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Moonzanna

Hej !

tänkte bara tipsa om att du kan tävla om ett helt VALFRITT plagg ifrån Paprikastore.se på min blogg...

På sajten finns märken som fornarina,Ed Hardy, coola Anna och De Palma. Kläder för både killar och tjejer!

Så titta in och tävla vet jag ;)



/ MZ

http://moonzanna.blogg.se

2009-03-22 @ 21:13:59
URL: http://moonzanna.blogg.se/
Postat av: ♥ SimplyMalin

Sv: Jo jag tycker också att forever21 kan ta och öppna en butik här i Sverige.. det ryktades ju lite om det för ett tag sen. Soo we never know. Hoppas hoppas! :D



2009-03-23 @ 17:14:32
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/
Postat av: Cristian

Haha, Jo.



Men så brukar jag göra med mina inspelningar. Sjunga in dem - Lyssna på dem en gång kanske - och sen gömma dem i typ datorns mörka vrår. Haha :)



Fast nu på sistone har jag ju laddat upp dem på bloggen - så då är man tvungen att höra sig själv ibland. Egotrippat? Kanske! :) Men man tröttnar i längden.



Kram!

2009-03-23 @ 18:54:23
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Anonym

han har ju en ögonbindel man ser igenom så klart

2009-03-24 @ 18:48:12
Postat av: Tess

Du kan ju inte mena allvar med friends reklamen.

Med själva reklamen så menar dem ju inte att flickan går och sjunger i skolan, det är ju bara så reklamen är uppbyggd. Och killen som hon "tar" i nacken är killen hon tycker om. Och det ska menas att killen typ inte ser henne, även fast hon är där...



Alla reklamer är inte bildligt talat, att såhär är det! Utan man måste tänka längre än så. Det är ju uppenbart att flickan inte går och sjunger i skolan. Det förstår du väl?..



Eller du kanske bara var ironisk?.....

Det kanske var jag som missförstod det hela? :)



Jag menade inget elakt i denna kommentar, funderar bara på om det är du eller jag som har missuppfattat det hela...

2009-03-25 @ 00:15:56
URL: http://tmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0