UTMANAD

Okej jag har blivit utmanad att svara på massa konstiga frågor av Ulla.

1. Ta närmsta bok, slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? 4x-12xy-(6x-12xy-2+4y)= (mattebok, teh :P)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du vid? Inget, mitt skrivbord om jag sänker den lite?

3. Vad såg du senast på TV? 5 min av Scrubs, typ.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 8.30? (Klockan var 8.57, ganska bra ändå?)

5. Bortsett från datorn, vad hör du nu? Radion, Rix Morgonzoo :)

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Gick hem från bussen.

7. Vad tittade du på innan du gjorde denna undersökningen? Mina kommentarer, då jag läste att jag var utmanad, så kollade jag i Ullas blogg ;)

8. Vad har du på dig? Linne och pyamasbyxor.

9. Drömde du något inatt? Usch, vill inte tänka på det. Drämde att jag gifte mig med morfar/pappa. Olika hela tiden. Vaknade innan bröllopsnatten iaf!

10. När skrattade du senast? Ehh, jag minns inte. Skolan antagligen, men minns inte när?

11. Vad finns på väggarna i det rum du är i nu? En hylla? Har ingenting på mina väggar, haha. Men jag har snetak, så det får inte plats med så mycket och den andra långsidan är full med garderoben och en hylla. Och kortsidorna är ockuperade av dörr och fönster. Finns inte så mycket vägg man kan hänga upp något på faktiskt.. Jo, hittade en klocka! Som har stått still i ett år.. ;S

12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Typ en konstig buss som jag åkte med som betedde sig lite konstigt när jag hade gått av.

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Den får mig att verka knäpp(are). Rätt tråkig också, heh..

14. Vilken var den senaste filmen du såg? En operationsfilm i skolan.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? Kläder, kläder, kläder. Laptop, TV, filmer, skivor, körkort, bil, resa. Samt bjuda familjen på en massa sånt också :P

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Jag vill inte bli äldre, har åldersnoja. Men det vet nog alla, hm.. ;S

17. George Bush? Usch för Bush!

18. Ingen fråga? Eh, va..?

19. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Flicka: Har aldrig tänkt på flicknamn, men något fint men lite annorlunda, typ Tove, Love, Tindra, Saga, Alice eller något sånt.. :) Pojke: Lukas, Isak, Elias, Linus, Liam, Adrian, kan inte komma på alla, men gillar lite bibliska killnamn :)

20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja, har funderat på det mycket, så det skulle inte vara helt omöjligt ;)

21. Vad vill tror du att Gud ska säga till dig när du kommer till Pärleporten? "Jaha", *tar fram en lista*, "då ska vi se allt som du har gjort.."

22. Vilka fyra vill du ska svara på dessa frågor? Alla som vill! :)


Söta ord ♥
Postat av: Anonym

sv: va roligt, ha de bra :)

2009-03-20 @ 20:10:23
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Bella

Sv: Kläderna därifrån är verkligen jättefina, men dock lite dyra :(

2009-03-21 @ 08:30:41
URL: http://beelluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0