TALANGKAMPEN 2009

Det var Talangkampen ikväll, andra året i rad, en tävling mellan några gymnasieskolor i Uppsala. Konferencierer för kvällen var Soran Ismail och David Druid. Jag har alltid undrat vem den j-kla David är som Soran tjatar om i sin blogg hela tiden. Men nu förstår jag. Och jag älskar honom.

Ja, iaf, Skrapan vann ju såklart! Det var faktiskt min gamla barndomsvän som vann, otroligt kul! Hon sjöng så vackert och själva uppträdandet var unikt och underbart. På andra platsen kom också Skrapan, hehe. Ja, det var bara två stycken ifrån min skola som var med i tävlingen, och de kom på de högta platserna - vad säger ni om det, Katte!? ;D Hehe. Katte, katte kan inte vinna..

Sen var det en skiva på Stadsteatern(!?), men Simone ville inte dit. Så efter halva kvällen så hamnade vi till slut på People. Det var lite tomt och bara ett dansgolv var öppet. Tråkigt, men ändå en kul kväll. Träffade dock varken Soran eller David, de var tydligen på Terrassen.. :C


Söta ord ♥
Postat av: Anonym

va tråkig hon verkar vara? vadå ville du på skivan? carro

2009-05-30 @ 14:34:36
Postat av: Hanna

Åh, jag har också träffad David Druid :) På Ung08 förra året :D hah!

2009-05-30 @ 17:33:08
URL: http://hannanas.webblogg.se/
Postat av: rolf

Ha en skön söndag,fira ni mor idag.kram

2009-05-31 @ 08:31:25
URL: http://www.metrobloggen.se/ernst
Postat av: Mia

åh, soran är jätte bra! (:

2009-05-31 @ 11:24:40
URL: http://notapoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0