KOMPLICERAT

Ska på min bästis skiva imorgon då. Fick ta med en kompis, men det var svårt att hitta någon som kunde följa med:

- Först skulle Elin med, sedan upptäckte vi att hon inte skulle ha hunnit fyllt 18.

- Sedan skulle Ulla med. Men vi upptäckte att hon hade match den dagen.

- Emma skulle resa bort den här helgen.

- Simone skulle med. Men nu i helgen avbokade hon.

- Ullas match var avbokad, men hon var ändå upptagen.

- Amanda var pank.

- Ja, det var typ alla som hade hunnit fylla 18, ingen kunde. Så vi bestämda att Johanna skulle låna Ullas leg. Men det fick hon inte för mor sin, hon har fortfarande inte hennes förtroende sedan "incidenten".

- Försökte hitta någon under 18 som bara kunde följa med på middagen, ingen kunde, ville, orkade eller hade råd.

- Till slut valde jag att bjuda syster, som sista utväg, hehe. Men jag får större sovplats där och det blir säkert kul. :)


Det blir bara jobbigt att åka till Stockholm själv. Ska ta Upptåget och sedan pendeln, men vet inte hur jag byter till pendeln och bla bla bla. Men det ordnar sig säkert. Sedan vet jag inte om jag kan åka Upptåget med mitt UL-kort, ifall jag måste betala någon Arlandaavgift och hur jag gör det och ifall den gäller på pendeln också eller hur jag betalar pendeln. Hm, men det ordnar sig nog. Och sen samma sak på vägen hem också!


Söta ord ♥
Postat av: vanna

Har för mig att de uppland-tåget du pratar om stannar i Upplands Väsby precis där byter till pendeln som går mot södertälje =)

2009-05-24 @ 20:21:40
URL: http://vannaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej eh. Fin blogg du har. Undrade bara hur du hade fått infon om dig själv på vänster sida. Kan du ge mig tip råd om hur man gör.



MVH Nina

2009-05-24 @ 20:37:07
Postat av: emma härnqvist/perfektion

hehe nu ligger en ny "lyx eller budget" uppe, och eftersom du gissade rätt förra veckan så är du och fyrtioen andra länkade :)

2009-05-25 @ 00:28:44
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe va bra då ;)

2009-05-26 @ 19:16:15
URL: http://vannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0