BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG..?

Ja, jag vet att jag troligen är sist i världen, men nu har jag äntligen skaffat spotify. Och nya msn.

Men jag har faktiskt en väldigt bra förklaring till varför jag är så sen! Min data har inte klarat av att jag har laddat ner någonting, har inte ens kunnat spara en bild, allvarligt talat. Och ibland när man ska ut på internet så blir sidan bara helt blank. Så dålig har min dator varit. Men nu har kära pappa fixat datorn ikväll, så så fort jag fick tillbaka den så laddade jag ner spotify och nya msn, haha ;) (Hatar förresten nya msn, men kan inte logga in annars ju..)

Få ser hur länge min data överlever den här gången då, lol..


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0