FREDAG DEN 13:DE

Vad ska den här dagen heta då? Slappfredag? Shoppingfredag? Ja, den har varit nice iaf ;) Ingen otur här inte, snarare tvärtom!

Var ju som sagt ner på stan för att leta joggingbyxor, och jag hittade ett par. Enkla svarta men en guldkedja bak på smalbenen, från H&M. Sedan var jag även på Gränby med mamma, Stoffe och Sofia. Då köpte jag även en ny mascara, spännen, deo och sådana nödvändiga saker. Sweet. Speciellt med tanke på att mamma betalade allt jag köpt idag ;)

Nej, nu ska jag ut och testa de nya byxorna! Sedan blir det Idol och pizza (haha, nyttigt värre efter träningen ;P).


Söta ord ♥
Postat av: Johanna

Bra jobbat!

2009-11-13 @ 22:08:45
Postat av: Arisa

min lycko dag!

2009-11-14 @ 09:50:15
URL: http://mafialady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0