GÅRDAGEN

Gårdagens kväll började i Stadsparken med Elise och Bea, senare kom även Simone och Ulla. Vi satt och drack och hade mys, spelade twister bland annat. Senare tänkte Ulla, Simone och jag gå till Kalas, en ny krog som öppnade då. Men nej, där var åldersgränsen visst 20, som på alla ställen i hela Uppsala. Så vi gick till Redroom och satt där med Carl. Dock gick jag tillbaka till Elise och Bea i parken och var med dem. Minns inte gentligen vad som hände, har lite svaga minnen om bugg och en försvunnen handsfree. De gick dock hem snart, så då letade jag upp Ulla och Simone igen som var på Firman, och sedan gick vi till Williams. Så vi var på lite alla möjliga ställen.

Alltså, jag var inte speciellt full, men jag kan ärligt inte minnas precis vad som hände. Men iaf, till slut tog vi en taxi hem till Carl, i tonen av the king of pop. Där hamnade jag i soffan och slocknade ganska fort. Åkte hem ganska tidigt på morgonen, ville sova i min egen säng. Jag hade ingen nyckel med mig, hade bett mamma lägga ut en åt mig. Så när jag kom hem letade jag på alla vanliga ställen - ingen nyckel! Jag plingade på i en timme, gick och kikade genom alla fönstrena. Gissa vad, det var ingen hemma. Så jag var utelåst! Jag antog att mamma och pappa var ute med Chicko, så jag satte mig i solen och väntade. Efter en halvtimme kom jag på att Sofia skulle ju på gymnasitk, Uppsalaflickorna, för första gången idag. Så jag gick mot Uppsävjaskolan, och vem såg jag inte sitta där ute om inte pappa och Chicko. Mamma och Sofia kom ganska snart, så gick vi hem och jag kunde äntligen gå och krama kudden.

Hur var eran kväll? :)


Söta ord ♥
Postat av: Mollan70

Tittar in.

2009-09-13 @ 10:23:38
URL: http://www.metrobloggen.se/Mollan7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0