GENOM DINA ÖGON

Var och handlade lite nya kläder på Gränby idag (tog lite bilder, men min sladd till kameran har försvunnit, så jag kan inte visa dem) :( Gick även in på Åhléns för att hitta en bok som jag kan läsa på svenskan. Enda kravet var att den skulle handla om någon slags relation, och vilken bok gör inte det egentligen. Men gissa vad jag hittade - en ny bok av Stephenie Meyer! Ni kan ju inte ha missat henne, hon som skrev Twilight-serien. Den här boken hette iaf Genom dina ögon. Handlingen verkade lite mysko, men tänkte att jag måste ju läsa den. Har bara läst ett par kapitel än, men den verkar väldigt bra! Den var dock på 600 sidor typ, vet inte om jag hinner läsa den till sista datumet på svenskan, men jag får väl försöka. Kan försöka förklara handlingen någon annan gång, ganska komplicerat faktiskt, speciellt om man inte läser boken själv.

Någon som läser/har läst den? Vad tyckte ni? :)


Söta ord ♥
Postat av: sidy

sv: haha ja men stackars nasse :P

a, kommer nog flera bilder snart skulle jag tro :D

2009-09-06 @ 23:14:32
URL: http://sidy.blogg.se/
Postat av: Ulla

Men nej! Ska vi läsa böcker på svenskan! Varför har ingen sagt det till mig?

2009-09-07 @ 15:09:12
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0