HEJ HOPP :)

Idag i skolan har vi sett film på alla lektionerna. Fatta vad uttjatande det blir. På Nursing Care såg vi på en film om HIV, på Sjukvården såg vi en film om bland annat en skallskada, och på Svenskan såg vi på Frankensteins monster. Inget mer tv-tittande för min del idag, fast har ju ändå redan planer.. ;)

Sitter och väntar på att min pasta ska bli färdig, det blir enkel mat idag, pasta och fiskpinnar. Sedan ska jag kanske städa lite lätt, tjejerna kommer ju hit ikväll. Vi ska bara fixa oss, ta någon drink typ, och sedan blir det utgång till BJ. Typ hela gymnasie-Uppsala ska dit, hoppas inte det blir för mycket folk bara.

Vi har ju studiedag torsdag och fredag, jätteskönt att få vara ledig lite. Men jag kommer typ att festa varje dag. Ikväll blir det ju utgång, imorgon stadsparken med vänner, fredag fest och utgång och kanske även på lördag. Fatta vad jag känner mig som en alkoholist, heh. Men det ska bli gökul iaf :P

Nu är nog pastan min färdig, chao ;)


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0