RIX FM

Okey, på min klockradio har jag Rix Fm spelandes non stop. Har dock börjat få rejält damp på den kanalen, vet de att det finns andra låtar än de dem spelar 24, 7!? Och det är inte bara låtarna som är samma hela tiden, utan även samma reklam om och om igen. Har tänkt länge nu att jag ska byta till P3, men det är så svårt på min radio. Men nu när jag sitter och lyssnar, gissa vilka som utmanar Rix top 6-listan! Mando Diao! Med Gloria! Kan det omöjliga ha skett, att det har insett att de kan spela andra (mycket bättre) band? Hm, de får en sista chans nu. Har redan röstat på Mando ;)


Söta ord ♥
Postat av: Ulla

Men herregud, gloria är ju typ hur gammal som helst, kommer ihåg att vi lyssnade på den på midsommarafton och då var den inte direkt ny. Byt till p3 NU!!!!

2009-09-08 @ 21:47:24
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0