SKIVA FIXAD :D

Jag är så glad nu, äntligen har vi bokat studentskiva! Eller a, vi har inte skrivit kontrakt eller något än, men snart så ;) Jag och Elise var ju på möte med Kalas i måndags. Det är ett helt nytt ställe i Uppsala som var hur fräscht som helst! Det är 20- och 23-årsgräns där, så vi kan ju inte gå in där annars, så verkligen kul att få ha våran skiva där. Nu har vi bara väntat på vilket datum vi ska ha. Vi pratade lite om det på mötet, och killen berättade om hur en kille tjatade och tjatade om att han skulle få ha på Kristihimmelfärds, och till slut gick han motvilligt med på det, för att sedan se att klassen avbokade två månader innan. Det är nämligen den enda vardagen som de kan ha öppet till 3. Och lustigt som det var så bad vi om att få just den dagen, haha, men förväntade mig absolut inte att vi skulle få den efter hans historia. Men vi fick mail av honom idag där han sade att vi fick den dagen! Shit vad vi blev glada! Då är vi nämligen lediga den dagen, så vi slipper gå upp halv sju och gå i skolan hela dagen för att sedan gå på skivan. Och så är vi lediga dagen efter, så vi slipper skolka eller typ sova i skolan dagen efter. Jag är så glad nu :D

Apropå skiva, kan inte ni ge tips på lite olika teman man kan ha? :D


Söta ord ♥
Postat av: Emma

Kan du hjälpa mig att välja heder? :)

http://rosaapantern.blogg.se/2009/september/ny-header-kan-ni-hjalpa-mig.html

2009-09-30 @ 21:59:33
URL: http://rosaapantern.blogg.se/
Postat av: Cissi

Grymt! Grattis! Härligt att slippa gå upp dagen efter :-)

Bra tips på presenter (kanske till studenten ;-) hittade jag här:

www.fannymichel.se

Grymt fina saker!!! Allt från rosa till svart/nitar.

Kram

2009-10-01 @ 21:18:49
Postat av: Diana ♥

Det var länge sedan! Är allt bra?? =) Kram/ Diana P.s. har en massa tävlingar på G i bloggen, var gärna med! Finns under kategorin tävlingar!

2009-10-01 @ 22:33:32
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0