JEANS

För första gången på tre år (överdriver inte!) har jag jeans på mig!

Ska ner på stan ett ärende och hämta ett stamgästkort på Kalas, visste inte vad jag skulle ha på mig, så jag slängde på mig ett par jeans. De här jeansen köpte jag när jag var i London, inte för att jag gillar jeans, utan bara för att de var så himla billiga. Jag fick inte ens på dem i provhytten, men jag köpte dem ändå, haha. Men nu så funkar det ;) Ingen aning om hur det gick till dock, för jag har inte gått ner i vikt, snarare tvärtom skulle jag tro..

Inte världens skönaste känsla att han ett par tighta jeans på sig för första gången efter tre år, men man får väl lov att variera sig ibland ;)


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0