LÅNG DAG

Har jobbat i tolv timmar idag, först 7.30-13.30 på ena jobbet, sedan 15.00-21.00 på andra jobbet. Det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde att det skulle bli, plus att det var skönt att det var på olika ställen. Fast en anledning till att det var skönt var att det var ganska lugnt på första jobbet, vilket bland annat berodde på att två stycken hade dött i helgen. Sorgligt, men hann inte lära känna dem så bra dock, men tyckte mycket om dem.

Pratade med chefen på ena jobbet idag, hade inte fått veta min lön. På anställningsintervjun när vi pratade lön så sade hon att jag skulle få samma lön som jag redan hade inom kommunen, fast när jag sade vad jag hade förklarade on att det kunde vara för lite, men att hon skulle kolla upp det. Sedan hörde hon aldrig av sig, och jag ser typ henne aldrig. Men pratade med henne idag, och det visade sig att jag hade för lite i lön på båda jobben. Hon skulle prata med min andra chef. Skönt att det löste sig iaf, men borde man få ersättning för den för låga lönen man fått hittills?

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0