UTGÅNG MED EMMA

Godmorgon sunshines! Här sitter man med lite huvudvärk och sånt, men man får la skylla sig själv ;)

Letade hela helgen efter någon som kunde gå ut på krogen med mig, men alla var upptagna, hur fan går det till!? Till slut så visar det sig att Emma kunde, så vi bestämde oss för att dra ut. Efter att ha sett på Melodifestivalen (som för övrigt sög, vad fan var det där för låtar!?) så möttes vi på stan.

Vi bestämde oss för att gå till Williams, det var faktiskt länge sen jag var där nu. Vi gick förbi och man kunde se genom fönstrena hur tomt det var. Jag bara nejnejnej, dit vill jag inte! Så gick vi till Palermo och satt och pratade istället. Efter ett tag gick vi, för det var bara skitgammalt folk där, och det var någon läskig gubbe som bara satt och kollade på oss. Så vi tänkte gå till Williams.

På vägen dit mötte vi två killar som sade att vi absolut inte borde gå dit, att det var helt dött! Jahapp, så hängde vi med dem till Terrassen och tillbringade resten av kvällen där. Det var kul, ska försöka att träffa Erik nästa helg också, han lovade att jag skulle få tio drinkar då, och han ska fan hålla det löftet, haha! ;)


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0