YEH, I'M GOOD

Idag känns det verkligen som att jag har gjort lite värda saker och kommit igång med plugget. Jag gjorde ett sjukvårdsprov som gick jättebra (hoppas jag!), så himla skönt att slippa tänka på det nu. Sedan stannade jag och Johanna kvar i skolan och jobbade lite med projektarbetet, jag satt och skissade på spelplanen bland annat. Sedan blev jag även nästan färdig med mitt svar på Jimmie Åkessons debattartikel till religionen, ska bara finslipa den imorgon. Hemma lagade jag lite god mat, skrev i loggboken om vad vi har gjort de här tre senaste månaderna (bättre sent än aldrig!), tog en mysig promenad med Chickan och tog det bara lugnt. Hade tänkt fortsätta plugga imorgon igen, hoppas bara att jag är på samma humör då :)


Söta ord ♥
Postat av: saandraa

haha söta glasögon=)

2010-01-22 @ 17:49:04
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0