KLÄNNING/NATTLINNE?

Jag håller på att storstäda idag! Går ganska bra faktiskt. Det roliga med att städa är att man hittar en massa saker som man helt har glömt bort.

Idag hittade jag tex en klänning som jag hade köpt på Primark, dock har jag inget som helst minne av det. Men klänningen var vit och söt och då tänkte jag att den kan jag ju ha imorgon! Sen när jag testade den så kunde jag bara inte komma fram till ifall det var en klänning eller ett nattlinne. Hur fan ser man sånt?

Jag skulle ju kunna ha den ändå eftersom den ser ut som en vanlig klänning, men kul att ha en massa fjortisar viskande omkring sig "Du, titta på den där tjejen, hon går omkring i ett nattlinne, hihihihihii!!".

Saken är ju den att jag har typ inget att ha på mig. Hm, får testa den imorgon med hela outfiten och se hur jag gör.


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0