FREDAG KVÄLL

Fick sluta en halvtimme tidigare på praktiken idag, blev såklart glad. Gissa hur länge jag fick stå ute i dödskylan och vänta på bussen då - en halvtimme, blev inte lika glad..

Sen när man väl kommer på bussen så är den full med fulla ungdomar. Då kommer jag på att det är ju faktiskt en fredagskväll ju, kände mig väldigt vuxen, haha.

Men gud vad irriterande det är när de skriker över hela bussen och sjunger "Heja heja heja Gnaget" och "Bira bira bira, bärs bärs bärs!!". Fast å andra sidan, nästa vecka är det nog jag som sitter och sjunger där på bussen, medan andra kastar hatiska blickar på mig, heh..

Ne, nu måste jag sussa, ska upp om sex timmar och jobba igen!


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0