ÄNTLIGEN LITE ORDENTLIG UPPDATERING

Idag hade jag mitt sista prov i gymnasiet! Synd bara att det nog blir mitt första IG..

Hade nationellt prov i matte C, och jag kan berätta att jag har inte gjort någonting i boken alls typ. Har gjort ett kapitel typ, som jag typ fick sex poäng på provet. Sen har jag inte gjort något annat kapitel och vi har inte haft några lektioner eller genomgångar, kanske typ fem lektioner på hela året. Jag kan liksom inte plugga hemma, speciellt inte matte. Vår lärare kan liksom inte ens hjälpa oss, ber man om hjälp så läser hon uppgiften tillsammans med facit i en kvart, sen säger hon bara "ähh, jag fattar inte heller, hoppa över den ni!". !??!?!? Men om jag får IG i betyg så ska jag iaf gå till motattack, det är en sak som är säker!

Sedan fick jag även veta att jag hade fått G i lindrande vård. Vad fan!? Och överklaga kan man inte, för båda lärarna som vi har haft är sjuka och vill eller kan inte nås. Jag hatar verkligen alla lärare just nu, det här har inte varit en bra dag.

Efter studiebesöket på ambulansen gick vi en kortis på stan, och inom loppet av tio minuter hade jag impulsköpt både klänning och skor till studenten. Haha, köpte typ andra studentklänningen som jag testat. Men tänkte att jag köper den ifall jag inte hittar någon annan.

Sedan kom jag hem, och gick och sov. Haha, jag måste sluta gå och lägga mig mitt på dagen! Så då vaknade jag och bara "Helvete, jag missar ESC!!". Så kom jag ner, upptäckte att jag hade missar fjorton låtar, skäller ut stackars mamma för att hon inte väckt mig, tittar på det lilla som var kvar och nu sitter man här.

Och det var min dag i stort sett, haha :)


Söta ord ♥
Postat av: Johanna :)

Fan vilken härlig blogg! :D

2010-05-26 @ 13:01:02
URL: http://jujjuoemmsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0