GOD MORGON!

Nu har jag äntligen beställt klänningen! Har skjutit upp det jättelänge, men nu upptäckte jag att det är ju faktiskt bara sex dagar kvar till studenten (!?), så jag klickade hem den snabbt som attan! Orolig över storleken dock, tog en storlek mindre eftersom alla så att den var så jäkla stor. Får hoppas att den passar, kanske borde köpa en plan b klänning om jag inte hinner få hem den eller om den inte passar..

Var bara hemma igår och gick och lade mig igår, var så skönt. Var ju på Michelles och Maddes skiva i förrgår, och gud vad jag var bakis igår. Jag blir aldrig bakis, men det var fan hemskt, höll på att dö i skolan :P

Dagens planer är att jag först ska åka och sola en sväng, måste ju få någolunda bruna ben till studenten ;) Och nu kom jag på att jag har ju faktiskt planer ikväll också, ska ju till Ulla med tjejerna och se på ESC! Ska bli kul, även om Sverige inte är med. Faktiskt första gången i historien som vi inte kommit till final, tråkigt men sant.

Tycker det är så konstigt, hur vann Anna Melodifestivalen egentligen, jag vet ingen alls som hejade eller röstade på henne. Aftonbladet gjorde ju en undersökning också, "Tror du att Anna går till final?", 80% svarade nej - varför röstade ni då på henne jävla puckon!?

Ne nu ska jag kila och äta lite frukost innan jag åker! Funderar bara på hur jag ska komma till solariumet, det ösregnar som fan..

Lite bilder från torsdagens skiva:


Det var egentligen tema "Hela havet stormar", men vi körde på paljettema istället!


Cyklade till stan i spöregn.


Blöta blev vi, men det var ju tema vatten.. :P


Partypeople!


Söta ord ♥
Postat av: nina

Hej!

Jag har precis nu startat veckans blogg tävling på min blogg! Är du intresserad av att vara med så kom och änmäl dig.

http://niinalofgren.blogg.se/2010/may/veckans-blogg-tavling-1.html#comment

Det är ett väldigt bra pris som man vinner. Kom gärna in och läs och anmäl dig, man har ingenting att förlora!:)

/nina löfgren

2010-05-30 @ 19:50:39
URL: http://niinalofgren.blogg.se/
Postat av: Andreas

Bästa bloggerska,



hockeyonline.se är ett nystartat forum med inriktning mot ishockey. Vårt mål är att inom kort vara det största svenska hockeyforumet med en god framtidssikt. Antalet besökare som blir medlemmar växer på daglig basis, och vi beräknar att uppnå hundratals aktiva medlemmar inom två veckor.



Vi snittar ungefär 300-400 unika besökare om dagen (statistiken kommer att öka drastiskt) med ungefär 1000 besök dagligen. Din blogg kommer alltså att synas för hundratals besökare varje dag.



Just nu har vi även en tävling som pågår fram till den 13 juni, där du kan vara med och tävla om ett Premium-konto på Spotify. Väljer du att länka till oss, och/eller bli medlem på sidan, är du automatiskt med i tävlingen!



Vi söker för tillfället publicitet på svenska bloggar och i gengäld länkar vi din blogg från forumet. Skriv om forumet i ett inlägg, som du sedan visar oss för att bekräfta, så får du genast en länk tillbaka.



Finns det intresse för, så har vi även möjlighet för bannerbyte i storleken 250x150 pixlar. Vill du, kan du själv designa denna banner, annars hjälper vi mer än gärna till med detta. Skicka i sådana fall oss en skärmdump av din bloggstatistik (antal unika besökare samt besök) så återkommer vi!



Hör gärna av dig om du är intresserad av ett litet länkbyte oss emellan!



Ha en fortsatt trevlig dag,

Andreas

www.hockeyonline.se

[email protected]

2010-05-31 @ 20:04:13
URL: http://hockeyonline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0