BORTTAGNING AV VISDOMSTAND

Var hos käkkirurgen idag då och tog bort en visdomstand. Det gick jättebra allting, men lite obehagligt var det. Jag blev liksom "inbakad", fick ett skynke på hela mig med bara hål för näsan och munnen. Så hade jag även gått med på att vara med på någon slags undervisningsdag, så då var det typ tolv pers där inne som satt och tittade på. Titt som tätt hörde man en ny person som kom in, och folk som frågade "Får jag titta i hennes mun" osv.

Allt jag låg och tänkte på var att alla såg min näsa med alla pormaskarna och förbannade mig själv för att jag inte hade fixat huden och sminkat mig ordentligt i fjortisstyle. Dum som jag var så tänkte jag ju bara på att borsta tänderna ordentligt innan..

Sen efter gick jag och handlade, och efter ett tag började bedövningen släppa och gud vad ont jag fick. Jag gick allvarligt och gnydde för mig själv i affären och höll för kinden. Folk tittade lite snett på mig.. Så kom jag hem, slängde mig på sängen, gömde mig under täcket och låg och klagade i telefon över hur ont jag hade. Tandläkaren hade liksom sagt att bedövningen kunde vara i upp till en vecka, in my ass att den gjorde!?

Till slut slutade jag med min självömkan, tvingade mig upp och tog en tablett, och nu mår jag mycket bättre! Förutom att jag spottar blod och blir helt blodfläckig om läpparna titt som tätt..


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0