SNABB UPPDATERING OM VAD SOM HÄNDER :)

Nu har jag gått på introduktion på nya jobbet ifrån måndags. Det har gått bra, men det är så himla mycket, som om det inte skulle vara nog att bara komma ihåg alla namnen liksom.

Idag är första dagen jag ska jobba som personlig assistent ensam. Är nervös eftersom jag är ganska oerfaren inom det å så, och vårdtagaren har även blivit så himla mycket sämre har de berättat för mig. Men det ska nog gå bra. 

Ska jobba heldagar som personlig assistent framm tills på måndag. Idag jobbar jag 9.30-19.00, fast vissa kvällar slutar jag till och med 21.00. Och på tisdag får jag inte vara ledig, för då är det hanledning och personalmöte.

Ojoj, vad jag kommer att vara trött efter den här veckan! Och jag vet inte ens om jag ska jobba nästa vecka också.. Men det är bara att tänka på belöningen! (Som jag för övrigt inte får förrän i november..)


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0