ARBETSINTERVJU IMORGON

Ska på en arbetsintervju imorgon, som personlig assistent. Precis när jag och Ulla hade bestämt att vi skulle börja söka jobb i Norge imorgon. Typiskt. Men vill liksom inte tacka nej till det här jobbet för att jag kanske skulle hitta ett jobb i Norge. Plus, hur stor är chansen att jag och Ulla skulle få ett jobb i samma stad samtidigt.

Men det är nästan så att jag hoppas att jag inte får det, hehe. Jo, klart jag vill ha jobbet! Får jag det ser jag det som ett tecken att jag inte borde flytta till Norge..just nu. Plus att jag har fått jobb som vikare på en förskola också.

Men aja, inte ens säkert att jag får jobbet. Men önska mig lycka till imorgon!


Söta ord ♥
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/september/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2010-09-23 @ 14:51:46
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0