ETT TILL JOBB?

Hemtelefonen ringde nyss, jag var här på övervåningen och orkade inte gå och svara. Det är ju ändå aldrig till mig, jag menar de som vill mig något ringer ju nästan alltid på mobilen. Men nej, när jag inte svarade så ringde min mobil.

Det var från ett jobb jag hade sökt, skämdes lite, hon trodde ju att jag låg och sov och allting. Men hon ville att jag skulle komma på arbetsintervju för att jobba där som timmis. Gärna, jobbet jag har nu är ju bara 32%, vilket inte är så mycket.

Ska på intervju där nästa torsdag, får hoppas att det går bra. Skulle vara skönt att få jobba där också, eftersom jobbet som personlig assistent är ganska så ensamt. Skulle vara kul med lite variation :)


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0