GICK IN I DÖRREN IDAG

Eller ja, jag öppnade faktiskt dörren på mig. Låter som en typsik klishé när man har blivit misshandlad, men nej, inte idag. Jag har liksom inte ett blått öga, utan ett märke i pannan. Inte ens ett blåmärke, vetefan var det är, liknar mest en finne. Det är liksom för avancerat för mig att både tänka på att öppna dörren och akta mig. Illa.


Söta ord ♥
Postat av: Carlo578

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-05-18 @ 15:15:02
URL: http://carlo578.blog366.com
Postat av: Carlo578

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-05-18 @ 15:15:11
URL: http://carlo578.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0