HELT PLÖTSLIGT HANDLAR ALLA MINA BLOGGINLÄGG OM MIN IPHONE..

Åh, jag är så nöjd med min iPhone! Har ju alltid skitmobilen, så äntligen är jag lite "hipp", hehe ;)

Men måste beställa ett skal snart, är ju så duktig på att ta sönder och tappa grejer. Så jag har fortfarande kvar plasten på mobilen. Alla säger åt mig att ta bort den, men tur att jag inte gjorde det! För igår, hemma hos Frisa, så stekte vi ägg, och hon tappade ägg på min iPhone(!?). Jag skrek i typ två minuter tills jag insåg att det var ok, hehe.


Söta ord ♥
Postat av: Anonym



Hej! Snurrar runt här och stannar upp här hos dej.Gillar det jag ser!

Jag har registrerat mig som buzzador på https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&refstr=nettan1961 och kan rekommendera alla att gå med =)

Att som buzzador gratis testa nya produkter och tjänster, det kan ju inte bli bättre =)

Ha det gott



2010-10-01 @ 18:33:20
URL: http://buzzadoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0