INTE UTE FÖR EN GÅNGS SKULL!

Ikväll var jag hos Frida och såg på True Blood. Ja, ni hörde rätt, jag var inte ute och festade!

Har bestämt mig för att vara hemma hela helgen och bara ta det lugnt. Reaktionen jag fått när jag sagt det av folk är chock, men oftast skratt.. Och jag menar inte ett litet skratt, nej utan de har rullat på golvet och skrattat åt mig!

Är det så otroligt att jag stannar hemma en helg!? Visserligen kan jag ju förstå dem, har inte varit hemma en hel helg sedan i april-maj. Ofta har jag varit ute 2-3 gånger i veckan..

Jag loggade in på Skype nu när jag kom hem och började prata med folk. De frågade om jag var full. De blev väldigt imponerade när jag sade att jag inte var det.

Wow, alla tycker verkligen att jag är en alkoholist. Känner att jag kanske behöver ändra mina vanor lite..




Jag och mina vänner en vanlig helg?


Söta ord ♥
Postat av: Alice

Ställ gärna en fråga till mej på Frågestunden :)

Kramar

2010-09-18 @ 10:22:04
URL: http://anilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0