REGN

Gud vad mycket det har regnat på senaste tiden då. Konstigt nog blir jag alltid lika glad när jag vaknar upp och hör att det regnar. Varför? Jo, för då får jag äntligen använda mina rosa gummistövlar och mitt rosa paraply!

Men de senaste veckorna har det alltid slutat regna precis lagom tills jag ska gå ut. Men idag fick jag äntligen ta på mig stövlarna igen och inviga det nya paraplyet! Dock var paraplyet så rosa att det fick mina gummistövlar att se gråa ut..


Söta ord ♥
Postat av: Svensonja

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2012-06-22 @ 08:17:57
URL: http://svensonja.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0