UTTRÅKAD.NU

Jag kan inte sova. Kan kanske bero på att jag har sovit ett par timmar tidigare idag..

Jag sitter och klickar mig runt på Internet, men det är inte så roligt. Ingenting händer på facebook, ingen är inloggad på Skype, ingen har uppdaterat sin blogg de senaste tio minuterna sen jag läste den senast. Så vad tusan ska jag göra!?

Funderade på att städa. Nej, det orkar jag verkligen inte.

Se på tv då? Nej, har praktiskt taget gjort det hela dagen.

Baka något gott? Nej just det, jag får ju inte äta.

Sms:a någon? Nej, min mobils knappar är så jäkla jobbiga.

Ringa någon? Nej, alla sover, tydligen har de ett sk jobb som de måste upp till imorgon.

Blogga? Jo, håller på. Men vad ska jag göra sen då? Det här inlägget börjar ju bli färdigt typ nu.

Måla i paint? Ja, det gör jag!


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0