VIKTIGA BESLUT

Hade ett viktigt beslut att göra ikväll. Antingen åka till Frida och se på True Blood - eller städa.

Klart man åker till Frida tänker de flesta, men nej, jag behöver verkligen städa. Och Ulrika kommer kanske hem till mig imorgon för att förfesta, och då vill jag inte att det ska se ut som ett bombnedslag.

Så städa då tänker ni. Men nej, det är inte säkert att Ulrika kommer imorgon! Ska eventuellt gå dubbelt i helgen, och då kan jag inte gå ut imorgon, alltså kommer inte Ulrika hem till mig.

Ni ser, inte så enkelt va? Nu är ni säkert jättenyfikna och vill veta vad jag gjorde. Jo, jag somnade.


Söta ord ♥
Postat av: C

Det ser alltid utsom ett bombnedslag i ditt rum! ;)

2010-09-23 @ 23:48:53
Postat av: TESS

Nej, städade faktiskt för ett tag sen! Fast det varade ju inte länge.. Så nu är det dags igen

2010-09-24 @ 10:25:45
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: nadia

Det är jobbigt när man behöver ta dom där stora besluten i livet... Man har fått ångest för mindre.



www.prinsessanadia.se

2010-09-24 @ 10:29:59
URL: http://prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0