DYKNING

Eftersom det är sportlov så ordnas en massa saker man kan testa på. Jag läste i tidningen att man kunde få pröva sportdykning gratis, och varför inte liksom? Så jag och Frida åkte dit ikväll, och vi var helt ensamma med två instruktörer, haha. Först tyckte jag det var pinsamt, men det var jätteroligt. Och gud vad nervös jag var, för det var så mycket de förklarade att jag glömde bort hälften, och sedan så verkade det ganska svårt. Men oj vad kul och häftigt det var. Funderar nästa på att gå på en dykningskurs. Fatta att kunna dyka i Östersjön bland vrak :)


Söta ord ♥
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 02:58:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0