HAR JAG SÅ HEMSKT HÅR?

Fick en impuls och gick och klippte mig igår. Kul att frisören först sade att mitt hår såg ut som löshår, att jag hade alldeles för långt hår och att min hårfärg såg helt fake ut. Så vi klippte av ganska mycket och jag ska tillbaka dit på måndag för att påbörja min resa mot att bli blond. Förhoppningsvis blir jag blond till sommaren. Kul bara att behöva se ut som ett mongo i ett par månader innan dess. Dags att köpa mössa kanske?

Söta ord ♥
Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Hm konstigt av frisören att säga så. Kanske bara var välmenat, kanske bara ville hjälpa, men ändå, man uttrycker sig inte på det viset. Taskigt ju!

2011-02-20 @ 11:58:23
URL: http://matildabacker.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tycker du har superfint hår ju!

2011-02-21 @ 18:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0