GÅRDAGEN I TEXT OCH BILDER

Gårdagens planer ändrades nog allvarligt tio gånger innan det till slut bestämdes att/vad vi skulle göra. Det blev först lite 'förfest' och mys i Stadsparken. Sedan drog vi iväg till Williams, är fan stammis där, vakten minns mig och kallar mig Thessan :P Jag älskar honom fan, haha. Vet inte om det är lite pinsamt och ifall jag ska börja gå någon annanstans nu, men jag gillar det stället, det är härligt folk där :)

Vi var iaf där tills dem stängde typ, sen när vi skulle hem hamnade vi på samma buss som ett par killar vi hade varit med, de bodde tydligen i Sävja. Så vi följde med dem hem på efterfest, det var bara jag, Frida, Emma och Jesper som var hemma hos Håkan. Skitkul iaf :)

Jag har slutat försöka att komma ihåg namn, jag kallar alla det som är mest iögonfallande. Så t ex Håkan hette "Snobben" hela kvällen, Jesper hade många namn, tex "Halsbandet", "Tatueringen" osv, han hade nog någon till också. Andra namn som fanns var typ "Blå", "Mössa", "56:an" osv. Och det fanns typ tio stycken "Adidas", haha!

Här kommer lite bilder från kvällen, som vanligt ;)


















Söta ord ♥
Postat av: johanna

Ta bort bilden där jag kysser honoma asså där man ser hella mig!

2009-09-27 @ 18:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0