GENOM DINA ÖGON <3

Idag har mitt hus varit invaderat av barn (Sofia hade kalas), så jag passade på att läsa min bok, 'Genom dina ögon'. Och så fastnade jag och kunde inte sluta, hur bra bok som helst ju. Så jag läste ut den idag, blev väl cirka 500 sidor bara idag. Ett nytt underverk av Stephenie Meyer! Jag vågar nästan påstå att den här boken var bättre än Twilight-serien.

Lite sorgligt bara att boken är slut nu, älskade den. Jag hoppas verkligen att det kommer en till del - minst. Fast det verkar ju föga troligt, men hoppas kan man ju alltid :) Och hoppas även på en film, även fast det verkar mindre troligt (halva boken är typ en dialog i hennes huvud, lol).

Men om ni inte har det - LÄS DEN! :D

Här kommer lite fanart jag har hittat (OBS, jag har inte gjort någon av dem!)


Verkligen så här jag såg henne!










Söta ord ♥
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett valfritt kalaspaket till barnkalas.



http://millahoman.blogg.se/2009/september/utkast-nu-kor-3.html



Vad gärna med :)

Kram//M

2009-09-14 @ 13:05:32
Postat av: The Twilight Series

Hej Tess. Det är inte säkert om det kommer bli någon fortsättning, men Stephenie Meyer har själv sagt att hon skulle vilja göra det. Någon film kommer det inte bli, vad vi vet än så länge.



Kramar Lotta

2009-09-14 @ 18:38:54
URL: http://thetwilightseries.blogg.se/
Postat av: jennie

hej:) spana gärna in vår blogg om du har lust

2009-09-14 @ 19:31:56
URL: http://jennieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0