KIROPRAKTORN

Idag var jag hos en kiropraktor för att be honom undersöka min nacke. Pga min längd så har jag alltid gått och böjt lite på nacken för att bli lite kortare, och det har då gett utdelning. Har fått typ krokig nacke som gör ganska ont.

Kiropraktorn sade i alla fall att två av mina kotor hade fastnat och att nervtrådar klämdes mellan dem. Hm, låter ju inte så jättebra..

Men det gick tydligen att fixa under tre gånger. Han gav mig sitt kort och bad mig att höra av mig när jag ville sätta igång. Men tror ni inte att jag var smidig nog att glömma kortet där(!?). Men aja, hade ändå tänkt att boka tid på sjukhuset, mycket billigare än att gå till en privat kirporaktor ;)


Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0