LITE ÅLDERSNOJA..

Jag gick förbi BikBok för att leta efter ett par shorts, så jag frågade personalen. Tydligen hade shortsen tagit slut på en dag, inte ens hon hade hunnit få ett par. Sedan sade hon så här:

Hon: Men du kan ju åka till Stockholm och kolla
.
Jag: Ja, jag är ju ledig imorgon..
Hon: Ja, du har väl sportlov nu. Eller nej, du är ju alldeles för gammal för det!
Jag: Ehm.. Jag är 19..
Hon: Aa, precis.
Jag: Jag tod studenten i juni.
Hon: Aa..
Jag: VADÅ GAMMAL DIN HELVETESKVINNA!??!

Okey, jag tänkte bara det sista.. Men vadå, så gammal är jag ju inte!?

Söta ord ♥
Postat av: Madeleine

Haha, söt du är Tess! :)

2011-02-22 @ 14:04:20
URL: http://madeleinefroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0