SEX AND THE CITY

Igår träffade jag Johanna på stan. Vi  gick runt, skaffade lite skolsaker och sånt, plus en massa fina smycken! ^^ Skaffade äntligen en kalender. Det var inte en sån som jag ville ha, men jag pallade inte vänta och leta längre. Men jag älskar den nu. Den är guuuuldig. ^^ Satt på varma gubben och åt kladdkaka, mys. <3

Sen gick vi på bio på kvällen, SEX AND THE CITY. Den var fett med bra! Vill ha den på film sen när den kommer ut. Jag har faktiskt inte sett ett enda avsnitt på tv. Är inte det coolt eller vad!? Att jag lyckats undvika att se. Typ en halv månad sen såg jag en minut på tv, men det är allt, haha. Men nu kommer jag absolut att se på gamla avsnitten på tv, tehe.. :)


Söta ord ♥
Postat av: johanna

Skaffade:P

2008-08-19 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0