VÄRDELÖS VECKA

Okey, den här helgen har varit värdelös. Eller hela veckan faktiskt. Har inte gjort någonting, tränat lite kanske. Och igår, ni ska bara veta hur mycket jag sov. Vaknade klockan tolv typ, gick och lade mig klockan två igen(!?). Sen så vaknade jag runt sex-sju, kanske, kunde inte somna förens typ efter tre. Så jag vaknade ju sent imorse också. Hoppas bara att jag kan somna någolunda tidigt ikväll så att jag vaknar imorgon, ska ju ha praktik då.

Men idag så bakade jag lite pepparkakor med Sofia. Sen följde jag med pappa på några ärenden så passade vi på att åka förbi Tunåsen (min praktikplats) så att jag vet var jag ska gå imorgon. Sen åkte vi förbi farmors grav och tände två ljus.

Inte speciellt nervös inför imorgon, ganska ovanligt för att vara mig, haha. Men det känns som att jag har haft praktik så många gånger nu, så det är inget nytt typ. Tror bara att de kommer att förvänta sig lite för mycket av mig, när de får veta att jag varit på två hem förut. Hm, jag suger när man tänker så.. Men aja, haha.. Ska försöka vara bra, så att jag kanske kan få ett sommarjobb.

Nu ska jag gå och fika med mamma och pappa :)


Sofia bakar. Eller a, jag tror att hon hade mer mjöl än deg, men aja.. ;)

Söta ord ♥
Postat av: elinzollet

Najsig blogg! :) Hur har du fått en såndär ipod på sidan? :)

2008-12-07 @ 17:45:33
URL: http://elinzollet.blogg.se/
Postat av: elinzollet

Hej, okej tack så mycket! Vad kul att du är med och tävlar btw! :) Kan du skriva din mail till mig med? Jag kontaktar nämligen vinnaren genom mail! :) Glöm inte att hjälpa till med att sprida tävlingen! :)

2008-12-07 @ 19:50:22
URL: http://elinzollet.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men det kommer att gå bra imorgon lycka till att komma upp:P P.S va stor Sofia blivit föresten måste få träffa henne snart:D

2008-12-07 @ 21:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0