Lovet slut, skola igen.

Så var det skola igen idag då. Fast det var helt okey!  Blir alltid jättedeppad när loven tar slut, men det var roligt idag. Kom typ till skolan 7.30, astidigt! Gick iaf in på datan för att fördiva tiden, men sen fanns det inte så mycket att göra där. Så jag gick och läste lite i matteboken, började på ett nytt kapitel idag och ville vara lite förberedd iaf. ;) Men hann inte läsa så mycket för sedan kom Elin. Och alla andra. Så sen blev det sedan dags att gå till första lektionen.

Blir lite sur på min svenska-lärare. Han är alltid så himla glad och uppåt så man bara hatar honom när man har en dålig dag, haha!! XD Men han är alltid glad och, vet inte ens vad man ska säga att han är, haha. ;) Men iaf, så jag hade ingen lust tat ha svenska. Men det var kul som vanligt, bara skriva lite i färdskrivaren och ett quiz om 2007, (jag vann! Wiiee!! ´XD). Haha. Vi skrev typ om gamla året. Och förväntningar och lite sia om 2008.

Matte. Jag har typ missat ett prov, eller, jag gjorde provet innan lvoet men hade inte hunnit klart med kapitlet, så det gick dåligt. Så jag skulle plugga på lovet och göra omprov snart. Men jag har ju inte pluggat det minsta på lovet. Men min lärare sa utan att jag hann säga något att jag skulle skita i det. Gud vad jag blev lättad! Hon sa att jag kunde plugga lite på det kapitlet när vi var ute på praktik, och det tyckte jag verkade bra. Vill inte hamna efter igen. Nytt kapitel, någolunda enkelt nu iaf, geometri tror jag vi har. Men än så länge så hänger jag med. ;)

Medecinsk Grundkurs sen. Då började jag bli lite trött. Satt mest och tecknade på lektionen, orkade inte lyssna. Blev en väldig fin bild på Johannas häfte. ;D Aja. ;) Nytt kapitel, urinvägarna, orkade bara inte. Hm, tror att jag hamnar efter rejält nu i vård-ämnen, men jag orkar bara inte. Undrar ifall jag har valt rätt linje..? Men ja, det har jag, säger vi. ;) De ämnena är bara inte så jätteroliga hela tiden.. (a)

Slutade sen. Jag satt och väntade en stund i skolan, gick sedan till Sofias dagis och fick skjuts hem av mamma. Sofia lekte i en vattenpöl när vi kom, hon är så gullig! ;P <3 Fast hon var så blöt, haha. Kom hem, gick ut med Chicko på en kortis, åt middag och tänkte gå och lägga mig tidigt. Men av någon anledning så hamnade jag här(!?). Men ja, jag ska försöka gå och lägga mig tidigt ikväll. Natt'o

Söta ord ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0