ALLSÅNG PÅ SKANSEN

Igår var det första avsnittet för Allsång på Skansen då! :D <3 Det är så häärligt! Vi kom ganska sent men fick ändå bra platser.. :) Förutom att det kom folk och försökte få plats vid oss, (vi stod vid en kant). Till slut var man tvungen att ge vika, haha. Men det var skithärligt. De som sjöng var Christer Sjögren, Arja, Håkan Hellström och Miss Li. Älskar allehopa! :D

Har alltid typ nästan hatat Håkan, men han var skitbra live! Lite underliga texter i en låt bara; "Du skärde dig i armarna i solen och sa att du redan varit i Spanien." !? :S XD Men han gick och gav alla high five ni vet. Så då tog man ju självklart ut handen. Så stannade han vid mig, tog min hand, nöjde på huvet och bugade, såg djupt in i mina ögon och log ett underbart leende! :D Okeey, jag överdriver kanske ltie, men det kändes ju så!? X3 Så jag är kär, haha.. Kameran var ju där och filmade hela tiden, så jag var ju överlycklig! Men det visade sig att det inte kom med i tv!?! D: Fan vad surt! Men ändå.. ^^

Vi stod på baksidan bakom scenen typ och väntade på kändisar. Crister Sjögren kom, jag bara hoppade till! :D Han gjorde ett par intervjuver och sa 'visst, men skynda, de väntar på mig' till journalisterna. Jag trodde han menade oss, för han hade kollat mot oss. Vi kanske var max 8 pers där, haha. Men Johanna sa att han menade något annat, så vi gick. Fast kom tillbaka ganska snabbt, och där stod han och skrev ut autografer! Så jag hoppade dit. XD Han satte precis på korken på pennan när jag kom och jag bara 'Vänta, kan jag få!?'. Han gav mig en sån där granskande blick och så tog han mitt häfte, skrev autograf och gav tillbaka den med ett leende. :D Älskar hans leende och röst! XD Haha. Vi såg även Gudrun Schyman! Hur coolt är inte det!? XD Och Kicken från The Poodles bakifrån. Och Ola, från Glasklart ni vet, har glömt bort hans efternamn.. Och typ en massa till.. Babbsan som kille, som jag inte minns vad han heter.. Men han är cool! ;D

Det var väl lite av som hände idag. Ska tillbaka nästa vecka! XD Haha, men fett mysigt ju!! XD <33

Jag & Johanna under paraplyt. Det började regna precis efter programmet, men vi stannade ju och tittade på extramummer! ;D
Christer Sjögrens autograf!! :D
Jag sitter i rulltrappan, vågar inte stå.. XD

Söta ord ♥
Postat av: C

älskar hans leende och röst? haha du är ju störd

2008-06-26 @ 17:06:20
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0